søndag 4. desember 2011

2 Advent.



Jeg pynter ikke så mye til jul. Men den lille armløse pepperkakemannen ( eller dame..?) får alltid en plass på hylla på kjøkkenet. Søtere finnes ikke !
Ellers må jeg vise frem den nye plakaten min "Sjelero med figgjo ". Må også få lov og skryte av linnosaurus som har laget den. Hun har faktisk malt alle koppene sjøl. Litt av en jobb ! Om du vil kjøpe den eller noe annet av det flotte hun lager kan du besøke butikken linnosaurus.

I dag skal det pakkes inn litt julegaver, epla bestilling og ellers litt husarbeid som sårt trengs. Det kommer til å gå tregt - kroppen verker men jeg prøver late som jeg ikke merker det.

Ha en fin 2 advent alle som titter innom !







Pin It!

4 kommentarer:

  1. Oi, for en fin plakat! Der fikk jeg plutselig mitt første julegaveønske!!! Ikke så mye pynting her enda heller, blir vel litt etterhvert! Ha en fortsatt fin adventssøndag! KLEM.

    SvarSlett
  2. Så søt liten pekkerkakemann da. Han må være fremme såklart :)

    Kul plakat du har kjøpt!

    Ha en fin 2.advent :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Så gøy at du viser frem plakaten min! Den selger veldig bra for tida. Kanksje noen av salgene jeg har fått de siste dagene er som følge av denne posten? :D

    Og så passa den veldig fint i den hvite ramma. Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Har en liten overraskelse inne til
    deg på siden min :)

    Klem Ida
    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en kommentar!
Jeg leser alle og vit at de betyr mye for meg.
Jeg svarer på eventuelle spørsmål her i kommentarfeltet.